Hej, åskan tog min Vera light och nu måste jag snabbt som ögat köpa nytt. Vad ska man köpa? Vera Edge? Vera plus? De krav jag har är att det ska fungera med Mitt Visonic larm och 433mhz mottagare typ Nexa.
 
Nexa bridge sägs vara i handeln nu i veckan som kommer. Ser på pappret bra ut...

Edit: men tråden ska nog flyttas till rätt forumdel
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.