Jag ska lägga min yttjordvärme slang nästa helg :) & jag unndrar en sak ?
Vad är bäst att fylla slangen med vid läggning för att se att den inte går sönder (fyllningen som ska va, luft ,vatten)... :-?
Mvh Vasse
 
Han som la min tryckte i några Bar luft, monterade en klocka i ena änden och tätade andra, för att se att det inte läckte
 
Tack Tag_H då ska göra så ;)
Hur fungerar din anläggning hur mycket slang har du lagt osv?
 
Det funkar helt Otroligt bra, är kanon nöjd.
500m slang är nerplöjd i trädgården.

Har en IVT pump, huset ca: 170 m2 + 100m2 garage som värms upp.
innan pumpen installerades hade vi en förbrukning på ca: 6000-6500 Kwh + ca: 4 kbm olja. Nu ligger vi på 16-17000 Kwh.
det är synd att klaga ;)

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.