1 001 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Yttjordvärme
Det funkar helt Otroligt bra, är kanon nöjd.
500m slang är nerplöjd i trädgården.
Har en IVT pump, huset ca: 170 m2 + 100m2 garage som värms upp.
innan pumpen installerades hade vi en förbrukning på ca: 6000-6500 Kwh + ca: 4 kbm olja. Nu ligger vi på 16-17000 Kwh.
det är synd att klaga
500m slang är nerplöjd i trädgården.
Har en IVT pump, huset ca: 170 m2 + 100m2 garage som värms upp.
innan pumpen installerades hade vi en förbrukning på ca: 6000-6500 Kwh + ca: 4 kbm olja. Nu ligger vi på 16-17000 Kwh.
det är synd att klaga
Klicka här för att svara