Jag bygger garderobsdörrar av furu plywood.
Vill antingen ha dörrarna trärena eller vitbetsade.
Men hur bör man ytbehanda dörrarna så att de står emot smuts lite bättre?
Hur ytbehandar ni andra er plywood inredning?
 
Jag lät behandla mina plywoodväggar med gipsskivor och vävtapeter.
 
Karrock
J Jochi skrev:
Jag lät behandla mina plywoodväggar med gipsskivor och vävtapeter.
Sju år sent svar med lite attityd? 😆
 
Karrock Karrock skrev:
Sju år sent svar med lite attityd? 😆
Förlåt, det var dumt.
 
Karrock
J Jochi skrev:
Förlåt, det var dumt.
Be inte mig om ursäkt, jag blev glad och skrockade glatt. TS har förhoppningsvis gått vidare i livet.
 
  • Haha
  • Gilla
Testarn och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.