132 014 lĂ€st ·
1 179 svar
132k lÀst
1,2k svar
YEEEEEEESSSS!
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlĂ€gg
OsÀker om jag ska posta i denna eller Ghhhaaa eller rent av humortrÄden..
SÄg en stor rovfÄgel och tÀnkte att jag provar o knÀpper med mobilkameran⊠hör en fluga surra medans jag zoomar!
Det blev ju rĂ€tt intressant bildđ
SÄg en stor rovfÄgel och tÀnkte att jag provar o knÀpper med mobilkameran⊠hör en fluga surra medans jag zoomar!
Det blev ju rĂ€tt intressant bildđ
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 18 397 inlĂ€gg
OOOOOOOOH Yes!
Blev pĂ„mind om en genre jag inte lyssnat pĂ„ ett tag och hittar in pĂ„ en artist som tydligen slĂ€ppt nytt sedan jag sist lyssnade, helt underbart đ±
Blev pĂ„mind om en genre jag inte lyssnat pĂ„ ett tag och hittar in pĂ„ en artist som tydligen slĂ€ppt nytt sedan jag sist lyssnade, helt underbart đ±
Renoveringsnovis
· Ăstergötland
· 4 876 inlĂ€gg
.....eller borde egentligen postas i Gaaaahhhhh
Axel, en 15-Ärig bondgrabb frÄn byn som avled i en arbetsplatsolycka för en vecka sedan hedrades idag med en kortege genom byn och in till Söderköping.
Traktorer och andra maskiner frÄn gÄrdar i trakten, jÀnkare, epa-traktorer, moppar, vanliga bilar Äkte med i tÄget. Poliseskort behövdes, över 300 fordon deltog. Lokala handlare stÀllde upp med grillkorv och annat, kommun gjorde iordning en plats i byn dÀr ungdomarna kunde samlas pÄ kvÀllen. Fantastiskt hur en bygd kan samlas, jÀkligt trist att det ska vara kring en sÄn hÀr sak.
Axel gick i dotterns klass, hans lillebror spelar i grabbens lag.
Vila i frid Axel
Axel, en 15-Ärig bondgrabb frÄn byn som avled i en arbetsplatsolycka för en vecka sedan hedrades idag med en kortege genom byn och in till Söderköping.
Traktorer och andra maskiner frÄn gÄrdar i trakten, jÀnkare, epa-traktorer, moppar, vanliga bilar Äkte med i tÄget. Poliseskort behövdes, över 300 fordon deltog. Lokala handlare stÀllde upp med grillkorv och annat, kommun gjorde iordning en plats i byn dÀr ungdomarna kunde samlas pÄ kvÀllen. Fantastiskt hur en bygd kan samlas, jÀkligt trist att det ska vara kring en sÄn hÀr sak.
Vila i frid Axel
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Hörde om det dÀr, hoppas det inte var "klassikern" lastvÀxlarvagn in i traktorn för den har hÀnt för mÄnga gÄnger redan och borde vara förbjuden.[SKPG]Zamora skrev:
.....eller borde egentligen postas i Gaaaahhhhh
Vila i frid Axel
[bild]
[bild]
YEEEEESSSSS
FrĂ„ntrĂ€de frĂ„n huset i fredags, fick betalt sen idag har vi fĂ„tt betalt 1 gĂ„ng till av köparens bank. KĂ€nner oss rika som tusan nu men bĂ€st att betala tillbaka đđ
Inte ofta banken gör ett sÄ stort fel....
FrĂ„ntrĂ€de frĂ„n huset i fredags, fick betalt sen idag har vi fĂ„tt betalt 1 gĂ„ng till av köparens bank. KĂ€nner oss rika som tusan nu men bĂ€st att betala tillbaka đđ
Inte ofta banken gör ett sÄ stort fel....