W whak skrev:
Ibland är det bättre att ta ut segern i förskott.
Då har man iallafall fått vara glad en stund.
Så brukar jag tänka när Modo spelar...

• Haha
  • Gilla
Myckling och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Så brukar jag tänka när Modo spelar...
Jag bor bland leksingar.
Dom fattar inte hur ofta dom går runt och är glada i onödan

• Haha
Dilato och 5 till
  • Laddar…
GUNNERS!

• Gilla
Bergkamp och 1 till
  • Laddar…
🥳
Yes!
Huset är sålt, och fort gick det!

Inge mer visningsstäd eller oro över om hur lång tid det kommer ta att sälja.

• Gilla
  • Älska
Jumos och 18 till
  • Laddar…
Visningsstäd är vidrigt!

NyKarin NyKarin skrev:
Visningsstäd är vidrigt!
Vi tog de sista bilderna några veckor innan, så vi var tvugna att röja alla sovrum inkl gillestugan.
Men de senaste veckorna har mest bestått av att plocka undan och städa, shit vad prylar man skaffar sig på 165+100kvm 😅

• Haha
  • Gilla
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Vi tog de sista bilderna några veckor innan, så vi var tvugna att röja alla sovrum inkl gillestugan.
Men de senaste veckorna har mest bestått av att plocka undan och städa, shit vad prylar man skaffar sig på 165+100kvm 😅
Håller med! Hade visning i eftermiddags och även om vi förberedde igår var det ändå massvis att fixa med idag. Förhoppningsvis börjar buden komma nu.

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Idag var elektrikern här.
så nu är det el i stugan.
har sett massor av folk på Youtube ha julas armaturee så tänkte att det passar fint i min lilla friggebod, var nervös att han skulle vända och åka, dom där var inte poppis

Karrock
W whak skrev:
Idag var elektrikern här.
så nu är det el i stugan.
har sett massor av folk på Youtube ha julas armaturee så tänkte att det passar fint i min lilla friggebod, var nervös att han skulle vända och åka, dom där var inte poppis
De går väl sönder ibland, är lite rappliga och om jag förstår rätt på min närstående elektriker så har de inte genomgående koppling, så merarbetet om de ska kopplas efter varandra (i tid, kabel och klammer) äter upp prisskillnaden mot hans egna billiga.

• Gilla
whak
  • Laddar…
YEEEEEEESSSS! För den här.
Ganska slö och värdelös i grövre gräs.
Av den anledningen köpte jag en Skil för några år sen, Bäst i Test här på BH. Den var bra ett tag, men laddaren gick sönder och sen vissnade batterierna och Skil bytte dessutom batterisystem, så jag kunde inte använda min särbos batterier eller laddare som var 1 år nyare. Skilen åkte i soptunnan.
Vad är då YEEEEESSSSS med denna ?? Jo, den fungerar. Jag satte den i laddaren här om dagen, lampan tändes och slocknade efter några sekunder, är den trasig tänkte jag ?? och provade flera gånger.
Nä, det visade sig att batteriet som laddades innan vintervilan i höstas fortfarande var fullt !!
Inte dåligt för en 12 år gammal pryl tillverkad i Kina.
IMG_20260521_193806.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Dilato och 5 till
  • Laddar…
Sthil ska det stå, inte Skil.

YEEEEEEESSSS!

Efter en mycket lyckad AW på Grönan så hörde jag ett turistpar stå och snacka med en taxichaufför om priset till Hotell Esplanade. För Stockholmare med dålig koll eller ev. bonnläppar så kan jag upplysa om att Esplanade ligger granne med Hotell Diplomat på Strandvägen. En sträcka på max 2,5 km från Grönan.

Jag hör att taxiskojaren säger 800 kr och kunde förstås inte låta bli att lägga mig i. Upplyste dom om att det ska kosta knappt en hundralapp men rekommenderade dom att promenera. Taxiskojaren började hota och när jag inte backade så backade han istället och "upplyste mig" om att jag var en fitta, att han skulle knulla min mamma etc. Och jag är såååååååååååå nöjd att ha snuvat skojaren på den körningen. Egentligen skulle jag ha tagit med mig en backspegel som souvenir också men sånt gör jag inte längre, orkar liksom inte 😇

Promenerade en liten bit med dom innan jag ledsnade och beställde en Bolt till mig själv 😎

• Gilla
  • Älska
  • Haha
16386 och 14 till
  • Laddar…
Var det den vinsten som skulle komma lite längre fram? 700kr påslaget alltså

galento
Otroligt att taxibolaget kan ha sån personal anställd 😠.

galento galento skrev:
Otroligt att taxibolaget kan ha sån personal anställd 😠.
Många turister får en tråkig upplevelse av Sverige redan vid resan från Arlanda in till Stockholm då de blir uppkörda av oseriösa taxibolag som tar fantasipriser.

• Gilla
joran
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.