Ja, precis. Det är alltid en inre kamp mellan att ha det städat med ordning och reda och att kunna hitta sina saker 😂.

Jag lägger alla saker överst på bänken så de är lätta att hitta.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
husägaren TS och 11 till
  • Laddar…
Maria T
mexitegel mexitegel skrev:
Yeeeesssss! Skruvdragaren återfunnen och som bonus även multicuttern och ett fäste till lasern! Letat som en galning ett par dagar 😊.

[bild]

Vaga minnen av en städoperation för ett tag sedan då jag tillfälligt lade ner dem i lådan då det var trångt på arbetsbänken, men med öppet lock på lådan. Troligen har locket ramlat igen och sen staplade jag mina L-boxx som vanligt 🙈.
Du hade alltså städat "bort det" för dig själv. Jag för en något ojämn kamp med (mot?) min bättre hälft som gör samma, muttrande gubbs är inte det roligaste även om jag ❤️min gubb. När jag själv städat bort något så muttras det inte, det svärs osande eder.

• Gilla
  • Haha
peteds01 och 4 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Du hade alltså städat "bort det" för dig själv. Jag för en något ojämn kamp med (mot?) min bättre hälft som gör samma, muttrande gubbs är inte det roligaste även om jag ❤️min gubb. När jag själv städat bort något så muttras det inte, det svärs osande eder.
Han är inte snabb och köper nya verktyg då? 😇

Maria T
FredrikR FredrikR skrev:
Han är inte snabb och köper nya verktyg då? 😇
Nä, han är alldeles för envis för det, snarare jag som skulle kunna ge upp och köpa nytt när jag inte hittar 🤫

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Kramla
YEEEEEEESSSS!
Jag befinner mig utomlands och fick precis beskedet att sambon har tvättat sin bil, har faktiskt inte en kunnat drömma om att det skulle inträffa det här året heller🤔
Får nog gå o köpa en lott om de har de här på ön… YEEEEEEESSSS

• Haha
  • Wow
  • Gilla
cpalm och 4 till
  • Laddar…
Kramla Kramla skrev:
YEEEEEEESSSS!
Jag befinner mig utomlands och fick precis beskedet att sambon har tvättat sin bil, har faktiskt inte en kunnat drömma om att det skulle inträffa det här året heller🤔
Får nog gå o köpa en lott om de har de här på ön… YEEEEEEESSSS
Det var inte poolskötaren som tvättade bilen då? 🤓

• Haha
  • Wow
cpalm och 2 till
  • Laddar…
Kramla
K Kane skrev:
Det var inte poolskötaren som tvättade bilen då? 🤓
Kan ju vart de, tänkte inte på honom då vi inte har pool 😂

• Haha
Johan Gunverth och 3 till
  • Laddar…
Idag får jag fullbelasta benet. Fyfan känns så onaturligt. Tänk att man kan glömma bort hur man går på bara drygt 2 månader

• Gilla
  • Älska
Tokslut och 8 till
  • Laddar…
YEEEEEEESSSS!

Det blir ingen vansinnesflytt-vansinnesbygge av ny järnvägsstation i Linköping!

Det är även klart att Stångådalsbanan, järnvägen mellan Linköping och Kalmar, fortfarande kommer gå fram till stationen i Linköping och inte sluta ett par kilometer ifrån (!) som var på förslag ett tag.

Diskussionerna har varit stundtals helt vansinniga, allt har handlat om "snabbtåg" och tom järnvägsstation på pelare har framförts som ett seriöst alternativ...man tar sig för pannan!

Järnvägsstationen kommer nu ligga kvar på nuvarande plats, man får utveckla den och Stångådalsbanan kommer ha kvar sin anslutning till järnvägsnätet.

Jag hoppas att man prioriterar ett järnvägsnät med stabil, pålitlig trafik som vanligt folk har råd med.

• Gilla
mikethebik och 9 till
  • Laddar…
Kramla
Fortfarande utomlands och idag har min sambo (elr poolskötaren) fyllt på olja i sin bil.
YEEEEEEESSSS! Känns faktiskt som jag ska åka iväg oftare😎

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
Kramla Kramla skrev:
Fortfarande utomlands och idag har min sambo (elr poolskötaren) fyllt på olja i sin bil.
Och du vet var hon hällde den...? 😬

• Gilla
  • Älska
Kramla och 1 till
  • Laddar…
Kramla Kramla skrev:
Låter mer och mer som poolskötaren. 😉

• Haha
  • Älska
  • Gilla
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
YES!

Hornbach tog sitt förnuft till fånga och skapade en ”godishylla” på elavdelningen. För egen del är det väldigt ofta man behöver ett par stycken delar och inte ett 100-pack.

IMG_2971.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_2972.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
quattro1 och 17 till
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
YES!

Hornbach tog sitt förnuft till fånga och skapade en ”godishylla” på elavdelningen. För egen del är det väldigt ofta man behöver ett par stycken delar och inte ett 100-pack.

[bild][bild]
Är det Wago?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.