168 126 läst ·
1 673 svar
168k läst
1,7k svar
YEEEEEEESSSS!
Medlem
· Västmanland
· 482 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 585 inlägg
Yes!
Lantmätaren hade inget större att invända mot avstyckningen av gården 🥳
Lantmätaren hade inget större att invända mot avstyckningen av gården 🥳
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 585 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 133 inlägg
Yeeeesssss! Skruvdragaren återfunnen och som bonus även multicuttern och ett fäste till lasern! Letat som en galning ett par dagar 😊.
Vaga minnen av en städoperation för ett tag sedan då jag tillfälligt lade ner dem i lådan då det var trångt på arbetsbänken, men med öppet lock på lådan. Troligen har locket ramlat igen och sen staplade jag mina L-boxx som vanligt 🙈.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vaga minnen av en städoperation för ett tag sedan då jag tillfälligt lade ner dem i lådan då det var trångt på arbetsbänken, men med öppet lock på lådan. Troligen har locket ramlat igen och sen staplade jag mina L-boxx som vanligt 🙈.
Visst är det jobbigt när det städats, hittar ju inget efter det på ett tag. Blir mer "Ahh, är det här den här är" när man letar efter något annat.mexitegel skrev:
Yeeeesssss! Skruvdragaren återfunnen och som bonus även multicuttern och ett fäste till lasern! Letat som en galning ett par dagar 😊.
[bild]