Hur får lag låset att gå över till avancerad efter att det stått i Easy läge. Har provat efter instruktionerna men får det inte att funka. Tacksam för råd
//Per
 
Har följt instruktionerna ett antal gånger men får det inte att fungera
//Per
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.