3 345 läst ·
19 svar
3k läst
19 svar
Yale Doorman L3
Sida 1 av 2
Hej!
Installerade precis våran L3 men när jag satte i batterierna så funka det inte.
hur kan jag demontera detta lås? Jag behöver få av handtagen…
Installerade precis våran L3 men när jag satte i batterierna så funka det inte.
hur kan jag demontera detta lås? Jag behöver få av handtagen…
Jo när jag var klar med installationen efter många om och men och sätter i batterierna så startar den inte. Kan inte låsa min dörr för tillfället så jag tror någon av kablarna inte sitter i ordentligt.Grizzlybjörnen123 skrev:
har provat och återställa den men det hjälper inte…
jag behöver med andra ord plocka isär allt igen för att se men jag måste först få loss handtagen
Ok, hur fick du dit handtagen?Mathias Tornhagen skrev:
Jo när jag var klar med installationen efter många om och men och sätter i batterierna så startar den inte. Kan inte låsa min dörr för tillfället så jag tror någon av kablarna inte sitter i ordentligt.
har provat och återställa den men det hjälper inte…
jag behöver med andra ord plocka isär allt igen för att se men jag måste först få loss handtagen
Jag monterade samma lås hemma i oktober och det fungerar förutom att kunna låsa på distans
Hade du dörren i öppet läge när du satte i batterierna?
Har du satt i batterierna rätt?Mathias Tornhagen skrev:
Testa att sätta i 4 andra batterier (nya om du har)
Hur går det för dig?
I manualen står det att hakregeln ska vara inne innan du sätter i batterierna.
Kanske ide att du monterar isär och monterar ihop igen.
Kanske ide att du monterar isär och monterar ihop igen.
Har monterat ner allt två ggr och den tar inte kortet efter att batterierna är isatta. Ska ringa deras support imorgon. Har verkligen kört fast!Grizzlybjörnen123 skrev:
Nog bäst att du kollar med suporten för låset ska säga något redan när du sätter i batterierna
Har du kommit något längre med låset?
Kontakta deras support idag och dom kunde se att låset inte har uppdaterats färdigt så något har gått fel. Ska få mer hjälp imorgon!
tack för all hjälp!
tack för all hjälp!