Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 844 inlägg
Koppla bort dem. De verkar ha varit till nån extern manöver.
Men du verkar redan ha en extern manöver via kablarna ut på vänster sida?
Men du verkar redan ha en extern manöver via kablarna ut på vänster sida?
nisse123 skrev:
Det löste sig. Kopplade i faserna i huvudbrytaren och jorden i plåtenBo.Siltberg skrev:
Klicka här för att svara

