1 817 089 läst ·
6 049 svar
1817k läst
6,0k svar
Worx Landroid 2.0
Hej igen alla! Nu strular min maskin, den lade av för två veckor sedan. Jag plockade isär den, hittade inget uppenbart fel. Men tyckte att frontsensorn såg trött up. Beställde en ny, har nu monterat den. Men ändå säger den fångad hela tiden. Går inte att trycka bort genom att trycka nollan som den vill, men nollan på knappsatsen funkar, det vet jag genom pinkoden 😉Vad i maskinen är det som gör att den texten (fångad) kommer upp? Så jag vet var jag ska Börja leta sen när jag plockar isär den igen om en stund…
Sitter det inte en hall givare i skalet. Är gummi-upphängningen hel så skalet kan röra sig fritt?K Kapasu68 skrev:Hej igen alla! Nu strular min maskin, den lade av för två veckor sedan. Jag plockade isär den, hittade inget uppenbart fel. Men tyckte att frontsensorn såg trött up. Beställde en ny, har nu monterat den. Men ändå säger den fångad hela tiden. Går inte att trycka bort genom att trycka nollan som den vill, men nollan på knappsatsen funkar, det vet jag genom pinkoden 😉Vad i maskinen är det som gör att den texten (fångad) kommer upp? Så jag vet var jag ska Börja leta sen när jag plockar isär den igen om en stund…
Ger menyval 2, diagnos/sensorstatusrätt indikeringar?
Fylls resp tom prick för vänster resp höger givare?
Fylls resp tom prick för vänster resp höger givare?
Jag har en gammal WG794E med laddplatta som jag är på väg att återvinna men tänker att kanske någon här är intresserad av som reservdelsmaskin? Sista som inte funkade var displayen (gissar ärgad kontakt) men i övrigt gick den. Några av sladdarna till frontsensorn är skarvade. Den finns ett par mil utanför Linköping och hämtas i så fall. Skickar inte.
Klicka här för att svara