peternicklas skrev:
Och det man inte vet, ja det har man inte ont av....
Det mörks nog att roboten inte klipper om gräset börjar längta efter lien...

Uppdatering kom till min maskin nu

peternicklas
Elkludde skrev:
Uppdatering kom till min maskin nu
På deras hemsida?

peternicklas skrev:
På deras hemsida?
3.1 finns nu, ny?

peternicklas skrev:
på deras hemsida?
o k

R
3.1 släppt nu på hemsidan

Laddade ner Hypericum 3.1 till min WG794 från 2014. zip-filen heter Hypericum 3.1, men BIN-filen är exakt samma som tidigare. Kollade checksumman. Kanske är så att den inte kommit online ännu så har de ändå satt namn till 3.1 på den gamla? Jaja, får kolla senare. Lite märkligt i alla fall.

peternicklas
fester skrev:
Laddade ner Hypericum 3.1 till min WG794 från 2014. zip-filen heter Hypericum 3.1, men BIN-filen är exakt samma som tidigare. Kollade checksumman. Kanske är så att den inte kommit online ännu så har de ändå satt namn till 3.1 på den gamla? Jaja, får kolla senare. Lite märkligt i alla fall.
794E uppdateras inte denna gången. Är versin 0.72 som är den sista.

Vad är det för skräp i bin filen DB 275_ GRAF musikfiler
det är lite mysko i usb det står inte hur mycket som är upptaget o ledigt men hypericum finns där ett 4 gb san disk
formaterat fat 32 men det är kanske bara att prova i maskinen

tacksamt för hjälp

peternicklas
Elkludde skrev:
Vad är det för skräp i bin filen DB 275_ GRAF musikfiler
det är lite mysko i usb det står inte hur mycket som är upptaget o ledigt men hypericum finns där ett 4 gb san disk
formaterat fat 32 men det är kanske bara att prova i maskinen

tacksamt för hjälp
Ska inte vara några problem. Det är samma fil som har varit ute ett tag.
Kan vara fördel att formatera minnet innan. 4 GB eller 8GB ska fungera och tror det var fat 32.

Gäller den uppdateringen 796E. Mitt SN börjar med 2015 men tyvärr jag kan inte ladda den. Invalid SN säger sidan. Är det möjligt att Worx uppdaterar sig själv ? Eftersom är kopplat till WIFI. Mina problem med Motorstopp mm verkar har slut . Inga problem i sista 2 dagar men du vet man vill inte ha samma bekymmer igen.

794 har fortfarande samma versionsnummer ja. Misstag eller ej ny mjukvara?

peternicklas
Henke2 skrev:
794 har fortfarande samma versionsnummer ja. Misstag eller ej ny mjukvara?
Tror bara de har uppdaterat alla filer med nya namn på hemsidan.
Vet från Italien att 0.72 är den senaste versionen.

peternicklas
alokam skrev:
Gäller den uppdateringen 796E. Mitt SN börjar med 2015 men tyvärr jag kan inte ladda den. Invalid SN säger sidan. Är det möjligt att Worx uppdaterar sig själv ? Eftersom är kopplat till WIFI. Mina problem med Motorstopp mm verkar har slut . Inga problem i sista 2 dagar men du vet man vill inte ha samma bekymmer igen.
Har ingen info om uppdatering för 796E. Gäller endast 790-793

• Gilla
alokam
  • Laddar…
OpiMaza
Tänk på att hålla er till ämnet

§ 4.6 Kvalitet, inte kvantitet
Driv diskussionen framåt och motivera dina åsikter. Har du inget konstruktivt att säga, säg inget. Att skriva bara för att få många poster leder ingen vart. Var kreativ och driv frågan framåt istället för att bara säga emot eller ha enstaviga kommentarer. Meningslösa inlägg gör det svårare att hitta det som är värdefullt och innebär att man slösar med andra människors tid.

//Moderator

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.