9 414 läst ·
18 svar
9k läst
18 svar
Wolfcraft har släppt nytt "multi-bord"
Sida 1 av 2
Produkter som diskuteras: "Wolfcraft"
Wolfcraft
Smarta och innovativa verktyg från det tyska familjeföretaget Wolfcraft, grundat 1949 av Robert Wolff. Wolfcraft är en stor producent av verktyg, tillbehör och egenutvecklade produkter. I dagsläget har de mer än 550 patentskyddade produkter.
Läs mer
1,36 in i filmen kapar han lite bitar och spånet yr framför sågen även fast dammsugaren är inkopplad (dom kanske glömde sätta på den)
men det är nog inte bordets fel.
Iden med bordet verkar bra. Men det är väl som vanligt att reklamen är bättre än verkligheten.
Pär
men det är nog inte bordets fel.
Iden med bordet verkar bra. Men det är väl som vanligt att reklamen är bättre än verkligheten.
Pär
Jag är sugen på ett bord där verktygen kan monteras.
Har funderat på att tillverka ett eget, men tiden finns aldrig och det skulle inte bli lika smidigt att packa ihop/ta med sig.
Det enda jag hittat som verkar ok är för dyrt.
Detta ser lovande ut.
Hoppas det är bra och att det kommer några recensioner framöver.
Har funderat på att tillverka ett eget, men tiden finns aldrig och det skulle inte bli lika smidigt att packa ihop/ta med sig.
Det enda jag hittat som verkar ok är för dyrt.
Detta ser lovande ut.
Hoppas det är bra och att det kommer några recensioner framöver.
Om man nu lanserar nyheter varför har man inte uppgifter på sin hemsida.
I detta fallet kan jag köpa det eftersom detta verkar vara helt nytt.
Men Bosch nya sågar hittar inte jag på svenska hemsidan trots lansering enl. handlare
1 sept. Skulle vara roligt att jämföra sågarna, på tyska sidan finns GTS 10J och XC men
jag hittar inte den gamla.:S
I detta fallet kan jag köpa det eftersom detta verkar vara helt nytt.
Men Bosch nya sågar hittar inte jag på svenska hemsidan trots lansering enl. handlare
1 sept. Skulle vara roligt att jämföra sågarna, på tyska sidan finns GTS 10J och XC men
jag hittar inte den gamla.:S