Johan Gunverth #16 Diversearbetare · Göteborg · 11 191 inlägg 31 okt 2006 18:27 Johan Gunverth Diversearbetare Göteborg 11 191 inlägg 31 okt 2006 18:27 #16 [länk] Visst är det skoj med italienska språket, men det finns enklare lösningar http://www.ilve.se ;D
[länk] Visst är det skoj med italienska språket, men det finns enklare lösningar http://www.ilve.se ;D
L lkarlsson #17 Medlem · Östergötland · 204 inlägg 31 okt 2006 18:36 lkarlsson Medlem Östergötland 204 inlägg 31 okt 2006 18:36 #17 Kanon! Nu har vi bestämt oss för att det blir gashäll, nästa steg är vilken "kärra" det blir ... LK