Kan någon säga om man får montera Wirsbos shunt (pusch 20) hur man vill? Uppochner tex? Jag kan inte se att det spelar någon roll hur den sitter eftersom systemet är trycksatt och dessutom cirkulerat av en pump.

Wirsbo support har alltid stängt när jag kommer på vad jag glömt göra under dagen.....
 
Trist att man ska behöva svara på sina egna inlägg för att få kloka svar....:)

Wirsbos shuntar får monteras hur som helst så länge c-pumpens axel är horisontel.
 
cirkulationspumpens axel...

JoGi
 
jureit skrev:
Se där! Då lärde man sig det.

Nu är jag dåligt insatt i ämnet man vad avses med "c-pumpens axel"?
Ursäkta otydligheten, som Jogi sa, cirkulationspump ska det vara!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.