Hej!
Vi har just köpt en tomt för att bygga fritidshus. Har fastnat för Willa Nordics ONV Bolig 1-planshus. Någon som har erfarenhet av Willa Nordic i allmänhet och ONV Bolig i synnerhet? Vi har inte kommit långt alls i våra tankar och planer så vi vet inte ens vad priset är på husen. Optimalt vore Bolig A5L med fyra sovrum men det betor på hur stort vi får bygga ( tomt utanför detaljplan).
Tacksam för synounkter och erfarenheter!