Är det någon som har handlat av dom? Fick ett pris på komplett golvvärme system som bara en idiot kan tacka nej till. Men jag undrar om det är bra grejer som dom levererar. www.wermgo.se
Killen som jag pratade med verkade riktigt seriös och kunning och talade om att dom funnits i ca 10år.

Vill jag också veta. Jag ska också beställa vattenburen golvvärme så småning om. Någon som har kommentarer angående detta?

Antar att slang är i stort sett (är samma?) slang.

Jag har köpt golvvärmen av dom. Kan varmt rekomendera deras produkter. Snabb och bra service, mycket trevlig säljare. Rörmockaren som monterade var mycket skeptisk till en början. Efter installationen sa han att det ända som skiljer från LK och andra märken var att slangen var lite styvare, doch var temperaturen bara ca 6-8 grader när han monterade den. Termostaterna verkar vara samma som alla andra, fördelarna var i rostfritt, ser mycket bra ut.
Bara att handla enligt mig.

Tack för svaret ssjostrom,

Var leveransen komplett också, eller behövde rörmockaren åka och köpa kompletterande rördelar? Kan vara bra att tipsa rörmockaren om han bör köpa med lite ventiler eller annat från början.

Köper man Wirsbo eller liknande så är det enkelt att se vilka delar som finns, men på Wermgos finns det inte så mycket småprylar. Men om alla festen osv ingår så är det ju bara enklare, ett plus till alltså om så är fallet.

Jag sa bara att jag ville ha med allt för att montera och det fick jag. Det som rörmockaren fick tillhandahålla var en tryckklocka vid provtryckningen.

Hej har du nåt telefon nummer till Wermgo

Eller 0570-12150

Tack för numret.

Nu har jag pratat med med wermgo, han verkade väldigt kunnig säljaren..

Fick ett väldigt bra pris av dem.

Tack för hjälpen..:):)

Hej,

Har ni tips på rörmockare som kan installera och provtrycka i stockholms trakten?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.