4 969 läst ·
16 svar
5k läst
16 svar
Wc stol utan spolkant
Sida 1 av 2
Ido Glow funkar superbra. Mycket fräschare, enklare att hålla ren och stiligare än en vanlig mugg tycker jag. Vi har haft vår i 5 år så den är beprövad.A arvid53 skrev:
Vi har Gustavsberg Estetic (8330) med halv kant (hygenic flush tror jag dom kallar det). Bättre än utan spolkant helt (ivarjefall har vi dålig erfarenhet av att det ibland skvätter över på toaletter helt utan kant).
IDO Glow skvätter aldrig över, då hade jag bytt. Jag är ganska fascinerad över att det är sånt bra drag i spolningen över hela ytan utan att det stänker faktiskt. Kan rekommendera den stolen. Haft stolen i ca 5 år och tänker köpa en till till lilla WC när den renoveras.B Byggmarodören skrev:
Jag har också en IFÖ spira. Den skvätte över i början men rörmockaren var förbi och justerade något i den, vad vet jag inte men efter det så skvätter det inte över. Däremot i bakre delen kan den ibland missa att spola. Men sammantaget är jag extremt nöjd med den då den saknar spolkant. Otroligt lätt att hålla ren.FredrikR skrev: