Med krökarna samt regelverket i golvet kunde jag inte få avloppet exakt i mitten.
Även avluftningen ställde till det. (de gammla gjutjärnskrökarna var tightare...)
Allt hade varit frid och fröjd om inte komoden hamnar där den måste vara...
Det skulle lösa problemet att ställa WC med 5° vinkel, men är det helt tabu att göra så?
Se bifogad pdf Visa bilaga Badrumslayout_final.pdf
Även avluftningen ställde till det. (de gammla gjutjärnskrökarna var tightare...)
Allt hade varit frid och fröjd om inte komoden hamnar där den måste vara...
Det skulle lösa problemet att ställa WC med 5° vinkel, men är det helt tabu att göra så?
Se bifogad pdf Visa bilaga Badrumslayout_final.pdf
Det är väl till att skita i
Medlem
· Södermanlands län0
· 983 inlägg
Det är väl inte tabu att vinkla wc-stolen litegrann för att utnyttja utrymmet bättre? 10° vinkel kanske går det med?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 inlägg
Jag förstod att den kommentaren skulle komma, det är sonen som arrangerar LAN party och det brukar lämnas kvar en tub per gång, även en och annan tandborste.Dalbotös skrev:
Tomflaskorna tar jag hand om $$$
Chipspåsar och pizzakartonger får jag också, ger inga $$$
Protte
HAHA!
Tänkte först att frågan gällde lutning av toastolen och det är kanske inte så praktiskt. Särskilt inte om man har blöta firmafester så folk somnar på muggen (iofs vaknar man väl när man slår i golvet då
).
Tänkte först att frågan gällde lutning av toastolen och det är kanske inte så praktiskt. Särskilt inte om man har blöta firmafester så folk somnar på muggen (iofs vaknar man väl när man slår i golvet då
Klicka här för att svara