Hej,

är det någon som har beställt vitvaror från Tyskland?

Finns det någon bra tysk sida likt tretti,se man kan beställa från?

Mvh
Joakim

Hejsan,

Är på jakt efter detsamma... Frågar jag med så kanske vi båda får svar ;)

Kolla in bästa pris på dessa siter:

idealo.de
ebay.de
prisjakt.nu (EU priser)

Hejsan,

Jag har beställt vitvaror från Tyskland för ungefär ett år sedan, från www.technikdirekt.de. Snabbt och tjusigt levererat ända fram till dörren. AEG/Elektrolux rostfri spis, AEG/Elektrolux diskmaskin och Samsung kyl-frys. Jag tjänade ca 40% på köpet och frakten baserades på inköpssumman, om jag inte minns fel. Jag kan varmt rekommendera dem ifall du vill beställa från ett företag som hanterar leveranser runt om i Europa och de har både engelsk information på deras hemsida, samt engelstalande personal i kundtjänst ifall du vill komma i kontakt med dem.
Jag kommer nog att beställa ett nytt komplett vitvaru-set till vårt nya kök (vi har flyttat) från samma ställe igen, om jag inte hittar ett som kan slå även deras priser ;-)
Lycka till!
/Mallaballa

Finns en dansk site som har en bra e-shop. Bra priser vad jag kan se och har en kompis som beställde allt där och fick riktigt bra priser. http://www.fleggaard.dk/

Är det någon som har färskare erfarenheter av att beställa vitvaror från Tyskland?

handlade från bobs electro i Hamburg fast det är bara ett år färskare än de andra.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.