Hej någon som har erfarenhet av att köpa med sig vitvaror från Polen? Ska bygga nytt och funderar på att välja bort deras vitvaror och som sagt åka över och storhandla. Hur mycket kan man tänkas tjäna? Kommer att köpa kyl, frys, spis, diskmaskin, tumlare och tvättmaskin. Tacksam för svar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.