J
Har kört Siemens/Bosch i vår lägenhet och är nöjd med dom so far så nu när det det är dags att flytta så måste jag skaffa nya prylar. Diskmaskin är integrerad. Ugnarna kommer sitta i ett högskåp. Induktonspishäll på 80 cm.

Detta är förslaget jag fått men känns lite i överkant(runt 80K). Tror de flesta är deras toppsegment.

Ugn (ånga) HS836GVB6 Siemens sudioLine
Kombiugn med micro cm836gdb6s Siemens sudioLine
Diskmaskin SX858D36TE Siemens sudioLine
Spishäll EX877LVV5E Siemens sudioLine

Vi lagar mycket mat så kvalitet är viktigt men finns det några förslag på andra produkter från Siemens eller Bosch som är minst lika bra och man kanske får ta bort lite av lulllullet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.