Tackar
nja det blir väl lite fler bilder senare....

köksmontering pågår-stressen ökar 3 v kvar innan inflytt...

måste packa...ju...

Hörrö köksmontör'n.....kanske skulle döpa om tråden till Göranshus ;)

Men VAR är bilderna på köket som kommit....väntar med spänning.....blir det lika fint som huset måntro?

Görans webbsidemakande sker med viss fördröjning... Antagligen kommer det 280 bilder på köket någon gång i september...  ;D

Har bara sett hans kök i kartonger... men you bet! Det kan inte bli fel i det huset!

ha, lagt in nån bild på köket, håller på att monteras, dock är en vägg för kort och ett skåp för lågt eller så, ska bli kul att se hur de löser det...
Calle- andra vittjärvshusbyggare får också skriva här... ;)

Grattis till ett jättefin hus.

Vi väntar på en offert från Vittjärvshus och om den ser bra ut och de kan bygga som vi vill så kanske vi får börja skriva här sen. ;D

Soliga häls Niclas & Ella

niclasella skrev:
Grattis till ett jättefin hus.

Vi väntar på en offert från Vittjärvshus och om den ser bra ut och de kan bygga som vi vill så kanske vi får börja skriva här sen.  ;D

Soliga häls Niclas & Ella
Låter bra!

25 maj slutbesiktning-tips någon som varit med om det
gå dit dan innan, ta bilder, skriva ned, vara med och påpeka allt, alla detaljer mm?
Snart i mål
dock sak trädgården fixas,blir nog plattor istället för träaltaner... 8)

Vi flyttar in 1 uni, de nya husägarna till vårt gamla hus flyttar in här den 12 juni, snabba ryck... 8)

Det känns bara bra, utom att vi flyttar från en del trevliga grannar, men vi kommer att fortsätta att umgås med dem, och den idioten på gatan som kör som en idiot kommer vi inte sakna, vi flyttar ju bara inom samma by, så det spelar säkert roll.

Pust att jag hade så många banankartonger på garagevinden, nu är det bara att börja packa,sen får man väl be nån att komma för att hämta kartongerna, för nu flytt jag int nå mer...

slutbesiktning imorgon, det jobbas på för fullt ...

Hoppas allt går bra utan alltför besvärliga anmärkningar...
Avlägg rapport!

Känns ganska avlägset... För egen del har man precis avverkat alla träd på tomten...

Slutbesiktning med inspektor från MAF, avslutas ej idag pga eljobb kvar plus lite kakling.Allt gick bra hittills, inga stora saker, vi var överens om allt, Vittjärvshus och jag. Känns bra... :) :)

Kommer nu att minska min närvaro på denna tråd, flyttar för fullt oklart om bredbandet funkar från fredag, badrummet blev jättesnyggt, ska ta mer bilder och lägga ut på hemsidan, men måste flytta nu.
Sen blir det nog mer tror jag, med lite inlägg i andra trådar...

;D ;D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.