Hörde av Fredde R att ni håller på och bygger...
Funderar på att ge oss in i samma projekt. Jag tar nog kontakt på jobbet åsså måste vi komma förbi Sävast och kolla in bygget.
/Jonas Å

Gör det, men man kan väl inte locka er att bygga på denna sida kommungränsen? 8)

Ullisojonas skrev:
...nädu!!!
trodde väl inte det... 8)

Nu är rörmokaren där.. det går framåt.. tur att vi gick igenom med kakelläggaren igen, kom på fler ändringar som han föreslog som var väldigt smarta.. det blir glasbetong delvis i allafall, som vi tänkte i somras... 8)

Har ni fått köket på plats?
Tänkte göra en räd förbi Rödings vid tillfälle och kolla in deras nya...
/J

Köket kommer i april, slutet av bygget. R:s är Picco bello! ::)

Nu är golvvärmen igång, visselugen mha en tillf elpanna, men ändå!!! ::)

R ringde fel från sin mobil idag. Från USA! :P

Nu är det klart med tomt i allafall. Alla papper påskrivna. Handpenning på tisdag!!! Återstår närmast att reda ut hur stort och på vilken ledd vi egentligen kan ställa upp kojan där!

Jag får väl starta en egen tråd för att ventilera mina egna byggneuroser. Så får du ha dina i fred! ;D

Glad Påsk
/J

Blev det brinken? Är ni bundna av en hustillv?

Lycka till! ::)

tänk på en sak, barnen kan alltid ta över bolånen...

Yepp! Brinken blev det!
Och yepp! Myresjö måste det bli! Dom har flera väldigt fina hus men naturligtvis finns det nackdelar med att köpa både tomt och hus i ett. Förutser tämligen låsta "förhandlingar" om saker och ting.
Det finns dock positiva aspekter också.

finns mycket i forumet om myresjö...
hoppas att de har ett öppet sinne för era önskemål... :D

äntligen nåt att reta sig lite på. Avloppet till en toa blev felgjuten, bilas upp i plattan idag föratt korrigera.
Kul också att se att det byggs på fler ställen i kvarteret. Ska kolla med kommunen om fler tomter är bokade... Hört en del rykten om NHL-proffs som ska bygga... 8)

Hur blir det med hemsidan?!! ;D

Ullisojonas skrev:
Hur blir det med hemsidan?!!  ;D
Om Gud rår och kläderna håller..
landstinget ger mig inte tillräckligt ledigt, förhoppningsvis innan huset är klart.... 8)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.