Här kommer några bilder på vårt kök i både dagsljus och kvällsljus.

fixbild5.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

fixbild4.jpg
Skapa konto

fixbild3.jpg
Skapa konto

fixbild2.jpg
Skapa konto

fixbild1.jpg
Skapa konto

• Gilla
Per Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Jag ser tyvärr inga bilder.

NinaE skrev:
Jag ser tyvärr inga bilder.
Någon mer som har problem? Jag har testat på ett par olika datorer och jag kan se bilderna.

Ser inte heller bilderna =(

Inte jag heller :(

Nej några bilder ser jag inte ,men ett lantkök är det när storstövlarna står i dörren och husfar ligger på kökssoffan och snarkar, mökekrran (skottkärran )står utanför. Husmor tvättar nyvärpta ägg och katten slickar i sig ett fat mjölk. Eller springer det getter i köket och hönsen bor i ett skåp, eller vad menas?:wow:

Nu har jag fixat så att bilderna syns för alla.

Jag ser bilderna. Fint kök!

ullberg
Även jag ser dem, fint!

Spännande delning på lådorna (två stora på höjden undrar jag om jag sett tidigare) är det någon av de stora tillverkarna eller hemma/snickeribyggt?

/U

EDIT: kom just på vilken tillverkare det är som nyligen släppt ett nytt system som jag inte har så bra koll på, visade sig att den delningen finns där, så jag kan nog gissa. Snyggt jobbat!

Redigerat:
Det är från Ballingslöv. Bakom den övre fronten så har man både en djup låda och en invändig back för bestick/redskap osv. Fungerar riktigt bra :)

Hur fungerar det med spont som stänkskydd vid spisen? Vi funderar just på om vi ska köra Pärlspont även där istället för kakel

Jag har inget svar på frågan, men jag har varit inne på lösningen också fast ca 10 cm på varje sida om spisen sätta en extra list och på så sätt få en sjyst början och avslut på en glasskiva framför spisen.

AndersMalmgren skrev:
Hur fungerar det med spont som stänkskydd vid spisen? Vi funderar just på om vi ska köra Pärlspont även där istället för kakel
Vi tycker det fungerar bra. Har målat med en halvblank färg som är lätt att torka av. Skulle det bli för mycket fläckar som inte går bort, går det alltid att måla om, men är inget som vi har behövt tänka på ännu efter 2 år. Ser fortfarande ut som när det sattes upp.

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Kul att höra, kanske ska överväga spont.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.