Hej alla glada!

Jag och min sambo är påväg att lägga en slutbeställning på vårat tänkta hus, men vi har en liten sak vi är oense om och det är färg på aluminiumdetaljerna på fönstren.

Huset är ett "Movehome 201" och har stående träfasad, kommer bli vitt, och vi funderar på att ta basaltgrå fönster.

Har hittat massor av hus med putsad fasad och denna fönsterfärg och det ser bra ut, är det någon som har bilder på ett trähus?

Mvh Anton & Malin
 
Byggde ni ett Movehome 201?
 
T terzy skrev:
Byggde ni ett Movehome 201?
Ja, har bott i huset i 6 år och i princip just gjort färdigt övervåningen.
 
  • Gilla
terzy
  • Laddar…
A Anton Ericsson skrev:
Ja, har bott i huset i 6 år och i princip just gjort färdigt övervåningen.
O vad najs =)
Jag gillar huset men hos oss har inte satt upp innerväggar ännu. Utan blir nästa vecka. Jag har skickat lite frågor privat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.