U ulle75 #1 Medlem · 59 inlägg 29 jun 2005 20:19 ulle75 Medlem 59 inlägg 29 jun 2005 20:19 #1 Hej. Jag hade tänkt att ha 2*60 vitrinskåp i mitt kök mellan högskåpet och kyl/frys. Men nu fanns det bara i 50cm, funderar på om man skulle ha en kokbokshylla 20cm i mellan vad tror ni om det? Eller har ni nått annat förslag. /Ulle
Hej. Jag hade tänkt att ha 2*60 vitrinskåp i mitt kök mellan högskåpet och kyl/frys. Men nu fanns det bara i 50cm, funderar på om man skulle ha en kokbokshylla 20cm i mellan vad tror ni om det? Eller har ni nått annat förslag. /Ulle
S stenhus05 #2 Medlem · 204 inlägg 30 jun 2005 22:53 stenhus05 Medlem 204 inlägg 30 jun 2005 22:53 #2 Ett alternativ kan ju vara att ta 3 x 40 - skåp också? Det blir iofs säkert snyggt med hylla också.. mvh/stenhus05
Ett alternativ kan ju vara att ta 3 x 40 - skåp också? Det blir iofs säkert snyggt med hylla också.. mvh/stenhus05