Hej. Jag hade tänkt att ha 2*60 vitrinskåp i mitt kök mellan högskåpet och kyl/frys. Men nu fanns det bara i 50cm, funderar på om man skulle ha en kokbokshylla 20cm i mellan vad tror ni om det? Eller har ni nått annat förslag.
/Ulle
 
Ett alternativ kan ju vara att ta 3 x 40 - skåp också?
Det blir iofs säkert snyggt med hylla också..
mvh/stenhus05
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.