Har lite gamla furumöbler och en tavelram som jag tänkte vitmåla och nöta med stålull i kanterna så det ser lite gammalt och nött ut. Vad ska jag använda för färg? (Är fabriksmålat). Vanlig vattenbaserad snickerifärg? Ska jag låte det torka hel tinnan jag får på med stålullen?
 
Tackar! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.