2 125 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Vitlasera pigmenterat furutak?
Suck, jag står inte ut längre. Nu måste vi (jag) göra något åt vårat vardagsrumstak innan jag bryter ihop totalt.
Idag är taket lackat med någon form av antikbetsnyans. Vill helst ha det vitbetsat så att träets ådringar finns kvar. Men är det praktiskt genomförbart eller ska jag bara gilla läget och vitmåla alltihop?
Idag är taket lackat med någon form av antikbetsnyans. Vill helst ha det vitbetsat så att träets ådringar finns kvar. Men är det praktiskt genomförbart eller ska jag bara gilla läget och vitmåla alltihop?
Denna produkt kan du använda dig av. Men testa först på en liten bit så du vet att du tycker om utseendet. vet ju inte hur bra det blir med tanke på att du säger att det är betsat.pokergirl skrev:Suck, jag står inte ut längre. Nu måste vi (jag) göra något åt vårat vardagsrumstak innan jag bryter ihop totalt.
Klicka här för att svara