1 077 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Vita vitvaror, inne igen?
Ja, som rubriken frågar...
Är vita vitvaror inne eller på väg in igen??
Vi kommer ha vita luckor i köket och kommer välja vita vitvaror. Blir ju faktiskt mycket mer enhetligt.
Men min fundering är ang. fläktkåpan. Ska man ta den i rostfritt utförande? För det finns väl inget annat egentligen väl?
Mvh
Är vita vitvaror inne eller på väg in igen??
Vi kommer ha vita luckor i köket och kommer välja vita vitvaror. Blir ju faktiskt mycket mer enhetligt.
Men min fundering är ang. fläktkåpan. Ska man ta den i rostfritt utförande? För det finns väl inget annat egentligen väl?
Mvh
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Det där med fläktkåpa, vi bad "vår lokala plåtslagare" att knäcka till en vit kåpa. Kostar inte många tusingar inte, om ens två. Det kan ju vara nåt att tänka på.
Om vitt är på väg in igen vet jag inte, var det någonsin ute? Har väl bara funnits en massa modefärger vid sidan om, såsom läckert avocadogrön, rostfritt och murrigt röd, men vitt har alltid gått!
Om vitt är på väg in igen vet jag inte, var det någonsin ute? Har väl bara funnits en massa modefärger vid sidan om, såsom läckert avocadogrön, rostfritt och murrigt röd, men vitt har alltid gått!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden