Hej, håller på att bygga nytt och söker med ljus och lykta efter fullstor vinkyl, kyl och frys som är designade att passa ihop. Har avsatt ett 180 cm brett utrymme i det nya köket, men inte hittat något att sätta dit. Electrolux variant ERW3313AOX med motsvarande kyl och frys verkar Ha utgått.

Cylinda vet jag har alla tre.

Cylinda har inte alla tre

BirgitS
Den vinkylen har väl inte precis samma design som kylen och frysen, det är ju inte ens samma handtag.

Robin Wahlman skrev:
Nähäe.

[länk]
[länk]
[länk]

Denna kombo tänkte i alla fall jag använda.

Säkert skitsnyggt men ett kriterie TS har var att dom ska matcha.

Känner inte till ngn tillverkare idag som har tre helskåp i samma design som bygger 180cm. Gaggenau och Subzero bygger 3x24" vilket gör 183 ungefär.

Tack för tipsen, håller på att bygga, så jag är inte låst till 180 cm bredd. Gaggenau är snygga, men en kombo kostar runt 200 000, subzero ser riktigt bra ut, men har inte lyckats hitta vad dom kostar, någon som vet ?

Kolla Bosch KSW38940 och om det finns matchande produkter.

Snygg, men finns inget matchande. Håller på att kolla SMEGs nya Vinkyl. Tack för alla uppslag.

siggen skrev:
Snygg, men finns inget matchande. Håller på att kolla SMEGs nya Vinkyl. Tack för alla uppslag.
Smegs nya med kyllåda nertill har tyvärr ingen bra polare. Subzero ligger en bit över Gaggenau

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.