Hej!
Håller på att bygga en mur av betongsten. Vid ett ställe skall muren sneddas av och vinklas ca 45 grader. \ så typ. Hur gör man detta på bästa sätt? Har både hel Sten och halv sten att tillgå. Och hur gör man ett så snyggt snitt som möjligt med vinkelslipen? Tycker det lätt blir lite snett...