2 801 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
"Villa Växa" Myreshöhus?
Hej, jag undrar om någon byggt denna villa? För o-nackdelar? Vad erbjuder de för takhöjder, hur hög standard har de, flexibilitet vad det gäller välja till/bort. Vad hamnar priset på osv? Väldigt tacksam för svar.
Har försökt nån min lokala Myresjöhus-säljare, men han verkar vara väldigt upptagen.
Hälsning Johan/Petra
Har försökt nån min lokala Myresjöhus-säljare, men han verkar vara väldigt upptagen.
Hälsning Johan/Petra
Stor flexibilitet, hög kvalitet. Var dock uppmärksam på att huset säljs som ett 1-planshus med inredningsbar vind och inte som ett 1,5-plans med oinredd vind. Övervåningen är alltså inte förberedd ett dugg förutom att det finns fönster. Det skiljer sig rätt mycket från det koncept som många andra företag har. Be om att få en uppskattning på vad det skulle kosta att få huset i utförandet 1,5-planshus.
Håller på att bygga Villa Växa. Priset vi fick, hösten 06, var 1,6 mille men då ingick golvvärme och kamin i detta. Standarden är som övriga MH:s hus. Ändringar i planlösningen skulle enligt säljaren gå bra men för våran del stämde det utmärkt som det var, det vi gjorde var att ändra några fönster och placeringen på dessa pga läge mot gatan.
Klicka här för att svara