Vi funderar eventuellt på att bygga ett Villa Vårvik, Vårgårdahus. Är intresserad av info och åsikter dels om Vårgårdahus som leverantör, men kanske ännu mer av att komma i kontakt med andra som byggt eller ska bygga ett Villa Vårvik. Har några funderingar jag skulle vilja bolla med andra som stirrat på planlösningen och funderat i timmar, veckor, månader, eller ännu hellre, som bott i ett Vårvik ett tag. Åsikter från någon som överhuvudtaget varit inne i en Villa Vårvik är jag också tacksam för. Eller om någon vet var och om det finns ett Villa Vårvik som visningshus någonstans i Sverige.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.