915 770 läst ·
3 246 svar
916k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Ja det har blivit en lång tråd. I år är första året som vi verkligen känner att här är fint och att det börjar bli klart. Nu läggs mer energi på trädgård och sånt som inte har varit så prioriterat innan. Men det finns lite projekt kvar, 2 år till ska vi nog klarablaxx skrev:
Läst hela tråden från start till mål
Vilket jobb! Sjukt kul att se
Blev förvånad när jag såg bilden när du börja riva panelen i uterummet och tänkte för mig själv att du precis satt upp den.
Sen läste jag bildtexten och insåg att det var tre år sen den sattes dit. För mig var det nån timme sen
Fortsätt det du gör. Jättekul att se![]()
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Helt rätt, men BH kallar den pyramidrichardtenggren skrev:
Gatstenen är från förr men det växer en massa i fogarna och ute vid brevlådan behöver man lägga om en bit. Sen har jag mer än dubbelt så mycket på baksidan som ska rensas
Har rensat klart gatstenen på framsidan och lagat i det som saknades. Hade tyvärr bara stenar i lite avvikande färger men det får duga.
Ogräset bör hålla sig borta nu iallafall
Ogräset bör hålla sig borta nu iallafall
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Såg på gekås idag, ryobi 18v fogrensare, hade kanske varit något? Iofs inte så ofta man gör det men anledning till att köpa verktyg..Ramnemark skrev:
Skruvmejseln var mest för att bryta upp det, dammsugaren är den som gjorde jobbet. Eftersom det var jord och sand blandat så ville jag få bort det, annars hade jag nog kört med högtryckstvätten. Nu fick jag bort allt, tömma påsen i skogen och fortsätta. Även om det såg korkat utÅsa Lund skrev:
Idag har vi skruvat upp och kopplat in en markis som vi fått gratis. Färgvalet är ju...... tveksamt. Men vi kör den i år och ser hur mycket vi använder den och känns det värt det så köper vi en i mer matchande tyg 
2 år? Jag har ju följt dig sen första inlägget och inspirerats av din energi. Men bara 2 år kvar? Det låter lite, själv tror jag att jag har många fler kvarRamnemark skrev: