Ramnemark Ramnemark skrev:
Vi funderar faktiskt på att spara den och ha den över köksbordet. Däremot har vi kanske lite för modern stil för att den ska känna sig hemma :)
Kvalitetsdesign som funnits i produktion i över 60 år. Jg tror inte att den kommer skämmas för sig bland det nya. Tvärt om känns det som de är inne i (ännu en) ny popularitetsvåg.

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Satsuki
PH5 är tidlös, passar in överallt och till allt. Spara den och testa om den passar in efter att ni renoverat. Om ni tycker den ser malplacerad är det ju bara att sälja den då…

Tunga trämöbler tror jag är svårt att bli av med, de passar inte in storleksmässigt i hus idag.

Vad vill du ha för koppartallriken?

J Jesperpm skrev:
Vad vill du ha för koppartallriken?
Jag vet inte, vad vill du ge? :)

Den är 36cm i diameter och Made in England :)

Redigerat:
Fadai
Pardörrarna ska du vara rädd om! Rätt köpare kan betala 5-6000. Men då får du heller inte ha för bråttom. Sorry, 3.500-4.500 stämmer nog bättre. Men kan ta tid.

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Vi är rädda om allt. Han hade aldrig barn så allt är i väldigt fint skick :)

• Gilla
Snigla och 2 till
  • Laddar…
Bröstpanel såld för 1000kr. Fick ner allt utan att ha sönder det :)

• Nedmonterad brun bröstpanel liggande intill vägg i ett rum med tapeter och parkettgolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Siv58 och 14 till
  • Laddar…
Är denna lampan värd något? Det är väldigt många som skriver på den just nu :thinking:

• Hängande retro lampa med gyllene glaskupor framför ett färgglatt fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Satsuki
  • Laddar…
Är denna lampan värd något? Det är väldigt många som skriver på den just nu :thinking:
Skansenlampa tror jag den heter. Googlar man finns det en hel del prisexempel.

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Jag vet inte, vad vill du ge? :)

Den är 36cm i diameter och Made in England :)
Inte en anning om dem kan vara värd något men tyckte den var häftig!

150kr plus frakt?

Åsa Lund
Du borde få en tusing, tycker jag. Nog en ovanligt stor modell vad jag förstår

Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Du borde få en tusing, tycker jag. Nog en ovanligt stor modell vad jag förstår
Jag har bud på 600 just nu. Jag tyckte den var så ful så jag la ut den för 300 :crysmile::p

• Haha
a.o.f och 2 till
  • Laddar…
Jag har bud på 600 just nu. Jag tyckte den var så ful så jag la ut den för 300 :crysmile::p
Eftersom tidigare ägare verkar ha haft en smak som inte alls är din, så ju fulare du tycker saken är, desto högre pris blir du bjuda ut den för.

• Gilla
  • Haha
Fartland och 10 till
  • Laddar…
redarn redarn skrev:
Eftersom tidigare ägare verkar ha haft en smak som inte alls är din, så ju fulare du tycker saken är, desto högre pris blir du bjuda ut den för.
Jo jag fick skäll av frugan. ”Även om den är ful så måste du googla runt”. Man känner att han har köpt det mesta av kvalite och inte snålade med pengar. Det är vissa undantag i huset, men det mesta andas kvalite.

• Gilla
Snigla och 2 till
  • Laddar…
Jo jag fick skäll av frugan. ”Även om den är ful så måste du googla runt”. Man känner att han har köpt det mesta av kvalite och inte snålade med pengar. Det är vissa undantag i huset, men det mesta andas kvalite.
Om jag fick skäll i det läget hade jag med stor glädje lämnat över hela uppgiften till min fru.

(Eftersom jag känner både mina begränsningar och min fru hade jag gjort detta redan innan jag fick skäll, då min fru är mycket bättre än mig på att sälja saker på blocket)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.