473 763 läst ·
1 406 svar
474k läst
1,4k svar
Villa Ramnemark 2.0, Nytt hus och nya projekt
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 950 inlägg
Kvalitetsdesign som funnits i produktion i över 60 år. Jg tror inte att den kommer skämmas för sig bland det nya. Tvärt om känns det som de är inne i (ännu en) ny popularitetsvåg.Ramnemark skrev:
Satsuki
Trädgårdsfixare
· Skåne
· 3 215 inlägg
Satsuki
Trädgårdsfixare
- Skåne
- 3 215 inlägg
PH5 är tidlös, passar in överallt och till allt. Spara den och testa om den passar in efter att ni renoverat. Om ni tycker den ser malplacerad är det ju bara att sälja den då…
Tunga trämöbler tror jag är svårt att bli av med, de passar inte in storleksmässigt i hus idag.
Tunga trämöbler tror jag är svårt att bli av med, de passar inte in storleksmässigt i hus idag.
Jo jag fick skäll av frugan. ”Även om den är ful så måste du googla runt”. Man känner att han har köpt det mesta av kvalite och inte snålade med pengar. Det är vissa undantag i huset, men det mesta andas kvalite.redarn skrev:
Om jag fick skäll i det läget hade jag med stor glädje lämnat över hela uppgiften till min fru.Ramnemark skrev:
(Eftersom jag känner både mina begränsningar och min fru hade jag gjort detta redan innan jag fick skäll, då min fru är mycket bättre än mig på att sälja saker på blocket)