Hej,

Jag och sambon funderar på att bygga hus och har nu fastnat på villa Ljungby fråm SMV.
Tänkte därför höra om det är någon här som byggt detta hus och vill ge lite reflektioner av sina erfarenheter.

Är väldigt intresserad av att höra hur mycket den totala kostnaden för huset inkl grund blev. Hur mycket ev tillval kostade, vad grunden kostade osv.

Är ni nöjda med huset? Och SMV som leverantör?

Allmäna tips att tänka på är också välkomna!

Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.