Vi ska bygga ett Myresjöhus, modell Villa Garbo.
Undrar lite om det finns någon här som byggt just den modellen och har nåt att berätta för mig om det.
Bra eller dåligt, eller nåt vi ska tänka på.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.