Någon som har erfarenhet av villa ekudden?
Intresserade av att bygga i halland och vårt val står hit intills emellan sävsjö trähus och trivselhus, har dock fastnat för planlösningen och utseendet hos villa ekudden. Någon som har byggt detta? Hur ligger det prismässigt, ca pris emottages tacksamt (förstår att det skiljer sig mellan olika landsändar), är sävsjö trähus dyrare än likvärdiga hus hos andra? har läst lite om deras kvalité att det ska vara något bättre? Vad ska jag tänka på vid kontakt med Sävsjö trähus försäljare?
Tacksam för alla tänkbara tips! längtar efter friheten med ett eget hus.
Carola