L Loviselund here we come #1 Medlem · 2 inlägg 1 jul 2017 06:21 Loviselund here we come Medlem 2 inlägg 1 jul 2017 06:21 #1 Gomorron! Finns det några här som byggt/bygger villa Eksjö/Smålandsvillan? Vore roligt att höra om ni är nöjda eller inte! Redigerat: 2017-07-01
Gomorron! Finns det några här som byggt/bygger villa Eksjö/Smålandsvillan? Vore roligt att höra om ni är nöjda eller inte!
B bjornligan #2 Medlem · örebro · 240 inlägg 15 aug 2017 08:53 bjornligan Medlem örebro 240 inlägg 15 aug 2017 08:53 #2 Jag har. Jag fick vad jag beställde. Om jag hade byggt med smv igen? Förmodligen inte I slutändan skiljer det ej mycket i pris mellan smv och andra tillverkare "budgetserier"
Jag har. Jag fick vad jag beställde. Om jag hade byggt med smv igen? Förmodligen inte I slutändan skiljer det ej mycket i pris mellan smv och andra tillverkare "budgetserier"
H hemljuvahem86 #3 Medlem · Blekinge · 275 inlägg 4 sep 2017 13:02 hemljuvahem86 Medlem Blekinge 275 inlägg 4 sep 2017 13:02 #3 B bjornligan skrev: Jag har. Jag fick vad jag beställde. Om jag hade byggt med smv igen? Förmodligen inte I slutändan skiljer det ej mycket i pris mellan smv och andra tillverkare "budgetserier" Varför vill du inte bygga med dem igen? Något som gick snett, eller var huset i sig inte det som du förväntade dig? /HLH
B bjornligan skrev: Jag har. Jag fick vad jag beställde. Om jag hade byggt med smv igen? Förmodligen inte I slutändan skiljer det ej mycket i pris mellan smv och andra tillverkare "budgetserier" Varför vill du inte bygga med dem igen? Något som gick snett, eller var huset i sig inte det som du förväntade dig? /HLH