5 268 läst ·
43 svar
5k läst
43 svar
Villa Brodén. En hemsida om ett Vallsjöhusbygge
Medlem
· Västmanland
· 2 229 inlägg
Har parketten "dykt upp"
Medlem
· Västmanland
· 2 229 inlägg
Vad skönt då. Tur att ni inte måste betala en gång till för parketten!
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Bilderna på 17 och 18 funkar inte att klicka på....bara småbilder nu 
Uppdaterat Fotoalbum 2 - Huset 19 och 20 med nya aktuella bilder. Ska skriva en sammanfattning imorgon i dagboken vad som hänt sen sist! Kan avslöja att vår parkett kom till rätta tillslut och om klantskallarna på CCHöganäs!! >
Och Calle, bilderna är klickbara!!
;D
Och Calle, bilderna är klickbara!!
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Läget nu då? Inte uppdaterat på ett tag 
Läget hetskt! Alla ska göra sina saker samtidigt och det bäddar ju för problem!! Plattsättaren sätter kakel i groventren och dagen efter kommer elektrikern och klampar in med leriga skor, klipper kablar .... .... .... Allt detta "skräp" hamnar i skarvarna mellan klinker som ska fogas osv osv osv.
Har en uppsjö av bilder och ska försöka uppdatera så fort som möjligt! :-X
Har en uppsjö av bilder och ska försöka uppdatera så fort som möjligt! :-X
Efter gnäll från "Hus-i-helvete-Robert-och-Maria" i Hemsidesträngen så lägger jag väl mitt första inlägg på länge i min egen tråd då! Jag tror att de nämnda har tagit patent på eller helt enkel kidnappat Hemsidesträngen!! 
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Äntligen bredband! Visserligen en jä..la tid att vänta som vanligt med Telia men busenkelt att installera! Ska försöka uppdatera hemsidan så fort som möjligt! Superkul att se att så många varit inne på hemsidan trots den dåliga uppdateringfrekvensen! Har massor med bilder som tål att visas så jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna.
För er som snart ska flytta så är det bara att gratulera! Mycket att göra och lära sig väntar......! Hur f..n funkar induktionshällen?? Varför blåser ugnen ut varmluft ovanför luckan?? Hur i helv...ete ställer man in frånluftsvärmpumpen så att det varken blir - 5 eller 800 grader inne? Ska täljstenskaminen lukta brajj första gången man tänder en riktig brasa?? Vad är det för fel på golvvärmeslingan i köket?
Det blir många frågetecken så här i början!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Äntligen bredband! Visserligen en jä..la tid att vänta som vanligt med Telia men busenkelt att installera! Ska försöka uppdatera hemsidan så fort som möjligt! Superkul att se att så många varit inne på hemsidan trots den dåliga uppdateringfrekvensen! Har massor med bilder som tål att visas så jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna.
För er som snart ska flytta så är det bara att gratulera! Mycket att göra och lära sig väntar......! Hur f..n funkar induktionshällen?? Varför blåser ugnen ut varmluft ovanför luckan?? Hur i helv...ete ställer man in frånluftsvärmpumpen så att det varken blir - 5 eller 800 grader inne? Ska täljstenskaminen lukta brajj första gången man tänder en riktig brasa?? Vad är det för fel på golvvärmeslingan i köket?
Oj vad jag kände igen mig i det du skrevBrodén skrev:För er som snart ska flytta så är det bara att gratulera! Mycket att göra och lära sig väntar......! Hur f..n funkar induktionshållen?? Varför blåer ugnen ut varmluft ovanför luckan?? Hur i helv...ete ställer man in frånluftsvärmpumpen så att det varken blir - 5 eller 800 grader inne? Ska täljstenskaminen lukta brajj första gången man tänder en riktig brasa?? Vad är det för fel på golvvärmeslingan i köket?