1 115 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
vill veta lite om willa nordic
Vi är en familj som bor söder om stockholm. Vi har äntligen bestämt oss för att bygga nytt! Så nu är vi i full gång med att leta hustillverkare. Har ganska tidigt fastnat för willa nordic och huset willa ekhagen. Vi har inte kommit till skott än o kontakta dom, utan vill höra mer från andra först! Kvalitet på husen, struliga, dyra, ja allt! tackar på förhand
Har bara gott att säga om Willa Nordi!
Har själva byggt ett hus som vi flyttade in i i våras. Det är otroligt välplanderade hus men en jättebra kvalitet.
Naturligtvis beror det på vilka hantverkare man väljer. Får ni ett hus som är lika välbyggt som vårt så är ni bara till att gratulera!
Prismässigt är de kanske inte det allra billigaste men de jobbar på ett väldigt proffsigt sätt och det är värt mycket. Har inte haft något strul alls. När besiktiningen gjordes, så konstaterade besiktningsmannen bara: Ja- det är precis lika bra som det brukar vara med dessa hus....
Lycka till med husbygget!
Har själva byggt ett hus som vi flyttade in i i våras. Det är otroligt välplanderade hus men en jättebra kvalitet.
Naturligtvis beror det på vilka hantverkare man väljer. Får ni ett hus som är lika välbyggt som vårt så är ni bara till att gratulera!
Prismässigt är de kanske inte det allra billigaste men de jobbar på ett väldigt proffsigt sätt och det är värt mycket. Har inte haft något strul alls. När besiktiningen gjordes, så konstaterade besiktningsmannen bara: Ja- det är precis lika bra som det brukar vara med dessa hus....
Lycka till med husbygget!
Tjenixen!
I vårt fall har Willa Nordic byggt flera hus på ett område och på det sättet både pressat priser och kunnat göra e upphandling med ett fåtal entreprenörer. På det viset har vi alltid haft en enda person att tala med som skött ALLT. Det enda papper vi behövde skriva under var entreprenadkontraktet. Vi byggde ett villa Sandsbro. Det är inte ett av deras exklusivaste hus (vilket de är kända för) men ett mycket bra hus för vår del. Vi har inte gjort några stora förändringar utifrån skisserna när det gäller flytt av väggar el dyl. Däremot har vi gjort en del andra tillval utifrån de prospekt vi fick. Willa Noric är kända för att vara väldigt flexibla när det gäller att göra förändringar utifrån kundernas behov.
Hoppas att ni hittar ett hus som passar era behov.
Lycka till!
I vårt fall har Willa Nordic byggt flera hus på ett område och på det sättet både pressat priser och kunnat göra e upphandling med ett fåtal entreprenörer. På det viset har vi alltid haft en enda person att tala med som skött ALLT. Det enda papper vi behövde skriva under var entreprenadkontraktet. Vi byggde ett villa Sandsbro. Det är inte ett av deras exklusivaste hus (vilket de är kända för) men ett mycket bra hus för vår del. Vi har inte gjort några stora förändringar utifrån skisserna när det gäller flytt av väggar el dyl. Däremot har vi gjort en del andra tillval utifrån de prospekt vi fick. Willa Noric är kända för att vara väldigt flexibla när det gäller att göra förändringar utifrån kundernas behov.
Hoppas att ni hittar ett hus som passar era behov.
Lycka till!
Klicka här för att svara