Vill ju inte hänga ut nån men jag tänker def INTE köpa hus av dem...

Vänersborg var det... :-X säg inte att jag sagt något

OK ok jag är här igen men jag är ju lite förtjust i Eksjöhus också och nu var jag och kikade på ett Kvadraten hus och det var faktiskt riktigt snyggt.

Är det någon som har pris på nyckelfärdigt utan inredd vind?

Vore fint att ha lite priser i bakfickan. Såg ett pris förut på forumet på typ 1,1 mille med allt inräknat, har någon annan fått några priser?

Jag har pratat med en annan säljare på Eksjöhus nu som var bättre och det kommer nog bli vidare fortsättning med honom eller så ger jag den andre en chans. OM jag nu vill ha huset så kan ju inte säljaren hindra mig heller och då får jag väl skriva allt på papper så jag har koll...

:)

Optimist!
Jag antar att du nu som god medborgare påtalar om hur illa du blev bemött senast, till den nya säljaren ;D

Vem vet han kanske blir ännu trevligare med lite beröm 8)

Ja jag hoppas det för jag ringde den gamle igår och det första han frågade var Har du fått klart med banken än?
Ja du sa jag för länge sedan nu skall jag bara välja hus... Jaså sa han då skall jag fixa fram ett visningshus till dig...jag fattar verkligen ingenting...är det så här alltså....ja ja vi kommer la bygga innan vi dör iallafall :)
Tomt och uthus har vi så det räcker så vi kan la bo i dom :D

Vad ligger kostnaderna på ett Ekebergahus på ungefär? :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.