Hej,

Har precis öppnat upp mellan kök/hall och vardagsrummet i vårt 60-tals hus. Men behöver lite råd/tips kring innertaket.
I kök/hall sitter det vitmålad takpanel vi tänker sätta upp huntonit symfoni i vardagsrummet men vi blir osäkra på takriktningen. Det är ju en smaksak men ska man köra samma riktning som i hall/kök eller lägga det längsmed vardagsrummet som är rektangulärt?
 
  • Renoverat 60-talshus med öppning mellan kök/hall och vardagsrum med trätak och oponerad vägg, diskussion om takpanelens riktning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.