Hej,
Har precis öppnat upp mellan kök/hall och vardagsrummet i vårt 60-tals hus. Men behöver lite råd/tips kring innertaket.
I kök/hall sitter det vitmålad takpanel vi tänker sätta upp huntonit symfoni i vardagsrummet men vi blir osäkra på takriktningen. Det är ju en smaksak men ska man köra samma riktning som i hall/kök eller lägga det längsmed vardagsrummet som är rektangulärt?