Behöver ju en kortare slang inne i växthuset, 5-6 meter bara. En vanlig är lite klumpig och välter gärna sånt som står på marken. Har provat en kinaslang med grönt tygöverdrag men den va ju rätt värdelös.
Finns det något smidigt med kvalitet på marknaden?