H
Hur ligger frågan 2018?! påG att köpa. Lite sugen på Dewalt, nån som har erfarenhet? (mest för alla andra maskiner är det märket...)

Någon som vet om man beställer från tyskland hur det ser ut med kontakterna, samma standard som här hemma väl?

Samma elkontakter i Tyskland. Börja kolla på ebay.de.

idealo.de är som vår prisjakt.

Redigerat:
  • Gilla
Haget och 1 till
  • Laddar…
H Haget skrev:
Hur ligger frågan 2018?! påG att köpa. Lite sugen på Dewalt, nån som har erfarenhet? (mest för alla andra maskiner är det märket...)

Någon som vet om man beställer från tyskland hur det ser ut med kontakterna, samma standard som här hemma väl?
Jag har en DWS520 och är in i helvetes nöjd. Har korta skenan samt den långa, och två tvingar. Skarv behövs inte i mitt hushåll. Det enda minuset är att jag snålade och köpte en klinga avsedd för batterisågen, och den är tunnare än klyvkniven. Vad som händer då låter jag er spekulera i, men det är ju mitt fel och inte sågens. Klart toppverktyg. Fantastiskt bra faktiskt. Jävligt mycket bra. Ungefär som min dammsugare av annat fabrikat som även den är mycket bra. Kan kopplas till DWS520 med enkelt handlag. Dammfritt blir det inte. Men nästan. Det enda minuset egentligen är den fula lådan, men den passar perfekt på min hylla, så den får passera.

I övrigt så spelar det väl ingen roll vad man har för fabrikat i sin arsenal? Jag menar, bara för att Hainan Electronics gjort en fantastisk lackfräs så behöver det inte betyda att deras automathammare är särskilt bra... Leve blandade fabrikat!

• Gilla
Haget
  • Laddar…
L lucke_lucas skrev:
Väcker liv i tråden...Bosch släpper snart sin batteridrivna sänksåg...

[länk]
Juni va!?

FredrikR FredrikR skrev:
Juni va!?

Ja.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.