Vilken bänkskivetillverkare skulle du rekommendera?

• Granitkungen

1 Röster 11,1%
  • Stoneks

2 Röster 22,2%
  • Apeia Granit

0 Röster 0,0%
  • Stenskivor.se

5 Röster 55,6%
  • Agelito

1 Röster 11,1%
  • House of Design

0 Röster 0,0%
  • Antal röster
    9
D
En förutsättning för att rösta är att du eller någon du känner har köpt bänkskiva från leverantören.

Jag har några potentiella leverantörer av bänkskiva i kvartskomposit och skulle behöva lite ytterligare input. Jag vet att det finns massor av leverantörer men jag har valt ut dessa till sista rundan.

Tack!

Har du varit i kontakt med Stenimporten.se ?
Annars har du missat något.

• Gilla
Sopiis
  • Laddar…
D
Japp, inget svar på min offertförfrågan på över en vecka:

Hej
Just nu har vi högt tryck i butiken och svarstiden kan därför vara något längre.
Vi återkommer så snart vi kan med svar på er förfrågan.

Med vänlig hälsning,
Stenimporten

Här har du kontaktuppgifter till Jimmy.

• Bild av ett mejl från Jimmy Andersson på Stenimporten med kontaktinformation och rekommendation av transparent lim för vask.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Derbyboy
  • Laddar…
K
Ikea/Nerostein är en trygg leverantör som många har valt och är nöjda med - skulle rekommendera att du kollar även med dem.

/Krille

D
Just nu står det mellan Apeia Granit och Stoneks. Ska bestämma mig imorgon. Båda offerterna ligger inom samma tusenlapp.

Jag har varje gång begärt pris från stenimporten (de är billigast i min erfarenhet) men långsamma.
D Derbyboy skrev:
Just nu står det mellan Apeia Granit och Stoneks. Ska bestämma mig imorgon. Båda offerterna ligger inom samma tusenlapp.
Stenskivor.se har prisgaranti, så du kan alltid skicka en offert från ett företag så får du samma pris hos dem. Jag har beställt där och de är ett väldigt seriöst företag.

S Sopiis skrev:
Jag har varje gång begärt pris från stenimporten (de är billigast i min erfarenhet) men långsamma.

Stenskivor.se har prisgaranti, så du kan alltid skicka en offert från ett företag så får du samma pris hos dem. Jag har beställt där och de är ett väldigt seriöst företag.
Stenskivor.se seriöst företag?
De fuskar med rot så det står härligt till så nej de är ej ett seriöst företag.
Bekant till mig köpte Bianco Carrara C Marmor som var mörkgrå mer som en c/d så även fusk med kvalitén. De har även kursat ett flertal ggr så googla gärna företaget för att få en egen uppfattning om detta företag med produktion i Estland.

D
Jag är nöjd med Stoneks. Men det är klart man får vara på sin vakt, vara påläst och inte lämna något åt slumpen.

T Torsten Er skrev:
Stenskivor.se seriöst företag?
De fuskar med rot så det står härligt till så nej de är ej ett seriöst företag.
Bekant till mig köpte Bianco Carrara C Marmor som var mörkgrå mer som en c/d så även fusk med kvalitén. De har även kursat ett flertal ggr så googla gärna företaget för att få en egen uppfattning om detta företag med produktion i Estland.
Jag fick en superfin carrara marmor skiva av dem. Fantastisk service och på min faktura stämde allt. Bild för referens.

• Carrara marmor bänkskiva i kök, med ljus träparkettgolv och induktionshäll.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.