819 läst ·
18 svar
819 läst
18 svar
Vilken kabelfri robotgräsklippare är bäst/problemfri?
Det är en sådan jag har. Är det inte noga med att gränsen inte passeras ibland så, och om man kan acceptera att hörnen blir dåligt klippta, och om man kan acceptera att den stannar då och då av diverse orsaker så är den rätt bra. Men det som är riktigt bra med den är att den klarar branta backar, men har man det så har man ofta ytterligare utmaningar.M Myschli skrev:
Ok, ja han har en del branta backar där man skulle kunna klippa som är lite bökigt för honom att klippa nu så det hade ju varit bra om den hade kunnat klippa där. Frågan är varför HQ är bättre på att inte köra utanför gränsen, även hört med svärfar som har en Kress med rtk monterat på själva klipparen sagt att den aldrig har kört utanför. Det måste ju vara nåt de gör annorlunda mot de kinesiska klipparna då tänker jag.pacman42 skrev:
Det är en sådan jag har. Är det inte noga med att gränsen inte passeras ibland så, och om man kan acceptera att hörnen blir dåligt klippta, och om man kan acceptera att den stannar då och då av diverse orsaker så är den rätt bra. Men det som är riktigt bra med den är att den klarar branta backar, men har man det så har man ofta ytterligare utmaningar.
För att Mammotion har lekstuga bland mjukvaruutvecklarna. Det kommer nya mjukvarureleaser nästan varje vecka. Ibland blir det bättre och ibland blir det sämre.M Myschli skrev:Ok, ja han har en del branta backar där man skulle kunna klippa som är lite bökigt för honom att klippa nu så det hade ju varit bra om den hade kunnat klippa där. Frågan är varför HQ är bättre på att inte köra utanför gränsen, även hört med svärfar som har en Kress med rtk monterat på själva klipparen sagt att den aldrig har kört utanför. Det måste ju vara nåt de gör annorlunda mot de kinesiska klipparna då tänker jag.
Klicka här för att svara