Hej!
Har köpt ett växthus/redskapsbod/fikahus från Solhagagarden:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här är en länk till sidan:
http://solhagagarden.com/produkt/redskapsbod-amp-vaxthus/4590/
Skillnaden är att vårat är lite större, det är nästan kvadratiskt.
Problemet är hur vi ska göra grunden...

"Instruktionen" är minst sagt enkel - finns som pdf på sidan - och här är en bild på hur de "visar" hur man gör:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill dock ha det mer rejält än att lägga det på några stenar i marknivå...frågan är bara hur?
Ställa det på plintar...men hur? Det ska ju vara ett "hål" för odling på halva ytan och halva ytan är trädäck.
Det problemet har de själva enkelt undvikit genom att göra golv i hela växthuset på bilden de visar...
Jag har aldrig gjutit eller murat något och tycker det verkar besvärligt och geggigt... Något i trä...men hur?
Tacksam för bra input och inspiration!
