Hittade denna givaren liggandes i botten av värmepumpsskåpet. Var ska den sitta placerad? Och vad ska den läsa av?:thinking:
 
  • Lös temperaturgivare med kabel och kontakt ligger på ett smutsigt golv bredvid en stor bult.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Håll den i handen ett tag och se efter vilken temperaturgivare som visar ca 37 °C i displayen.
 
  • Gilla
kraftmk
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.