K kraftmk #1 Medlem · jönköping · 9 inlägg 11 feb 2021 20:21 kraftmk Medlem jönköping 9 inlägg 11 feb 2021 20:21 #1 Hittade denna givaren liggandes i botten av värmepumpsskåpet. Var ska den sitta placerad? Och vad ska den läsa av? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #givare #givarplacering #thermia
Hittade denna givaren liggandes i botten av värmepumpsskåpet. Var ska den sitta placerad? Och vad ska den läsa av?
J Josth #2 Medlem · Stockholm · 13 086 inlägg 12 feb 2021 10:50 Josth Medlem Stockholm 13 086 inlägg 12 feb 2021 10:50 #2 Håll den i handen ett tag och se efter vilken temperaturgivare som visar ca 37 °C i displayen.